Witam..

wtorek, 5 października 2010

Misie ,michy,niedzwiadki.

Uwielbiam "misie" .
         Slodkie minki i smutne oczka az sie prosza by przytulic,no i pokochac takiego jegomoscia.
"Dzieci lubią misie, misie lubią dzieci".
Tworczy Pokoj zaprasza "radosnie,mieciutko,misiowo".
Podejmuje wyzwanie rzecz jasna........
Wykonalam swiateczna miskowa karteczke.





Dawno temu wzielam udzial w "misiowym konkursie"i stworzylam taki oto twor.
W niebieskosciach i rozach,dla chlopca i dziewczynki...../kliknij na fotke/

12 komentarzy:

  1. Misio przesłodki. Bardzo świąteczny. Pięknie wykonana karteczka. A do tych dziecięcych zegarów wzdychałam juz wczesniej, są urocze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kartelucha- a misie jak misie, ja zawsze wolałam je od lalek do tej pory trzymam ukryte przed wścibskim okiem moje misiaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak miśki są śliczne :)) i tak tu świątecznie się zrobiło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu #11 w Twórczym Pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Twór" poprostu rewelacja !!!
    Wszystkie misie są kochane !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Wiedziałam, że masz zdolne łapki, ale misiowe mieszkanko w zegarze mnie powaliło! Istne cudeńko;)) Prześliczna jet również świąteczna karteczka. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne!!dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To cudeńko już podziwiałam na forum Craftlaies. I cały czas jestem pod ogromnym wrażeniem. Mistrzostwo!!!
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, a zegar po prostu bajkowy...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwujacy

tm
Powered By Blogger

Najprawdziwszy smak Tunezji....