Witam..

sobota, 19 lutego 2011

Dwa w jednym,,,specjalne wyzwanie.

Dzisiaj THE PLAY DATE CAFE  z CASE STUDY CHALLENGE!!!!
Specjalne "podwojne wyzwanie"
Jak Wam wiadomo z wielka przyjemnoscia tworze prace do wyzwan na PLAY DATE,,,zwyczajnie swietne wyzwania,swietne projektantki!!
Wyzwanie na blogu CASE STUDY CHALLENGE jest moim pierwszym i na pewno nie ostatnim;
,,,,,zapytacie dlaczego.Projektantki Case Study to bardzo tworcze osobki,a zalozycielka jest CHUPA.
A kto to taki?Ma na imie Iwona,,,,radze zaspokoic ciekawosc.Na pewno nie bedziecie zalowac,Mnostwo oryginalnych prac,pomyslow....ktore moga stac sie inspiracja nawet dla tych najbardziej tworczych.
Na wyzwania przygotowalam " moje zakochane jezyki"
/nie stempelki!!!!rysowane i malowane farbkami przeze mnie/








20 komentarzy:

  1. Biedronka mnie powaliła, genialny pomysł :) a jeżyki chylę czoła i klękam na kolana cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweet cards! Love the idea of having the sentiment underneath the ladybird's wings :)
    Thanks so much for joining us on CASE study this week!
    Hugs,
    Aimes
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne!
    jezyki zlamaly mi serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie wiem, jakich słów używać, żeby mój zachwyt wyrazić!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyki podziwiałam wcześniej, są cudowne.

    A w tym wyzwaniu też mam ochotę wziąc udział, bo strasznie mi się podoba :)

    Już piszę kolejny raz komentarz, bo zapominam o weryfikacji słownej i wyłączam strone :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne jeżyki, a kartka świetna pomysł z biedronka jest super:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karta, biedronki super pomysł, a jeżyki cudnie namalowane. Całość wygląda pięknie!!!!
    Pozdrawiam gorąco:0

    OdpowiedzUsuń
  8. :* suer te jezyki :* coraz piekniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Two great cards. Love the idea of the ladybird.
    Hope you have a great week-end!
    Hugs xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous! That hedgehog stamp is adorable and your coloring skills are marvelous! Great design and wonderful use of the colors! Thanks for playing along with us at both the Play Date Cafe and CASE Study challenges!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful cards! Love the hedgehogs.
    Great design:)
    Hugs, Heidi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jak ślicznie...wspaniała praca:))Buziaki slę;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Terrific use of our colors this week! Thanks for playing with us at the Cafe. We always love to see you there. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah such a gorgeous card! I love how you've done the collage photo showing all the different elements, fab colouring too! Thanks for playing along us in our combined challenge with the Play Date Cafe and CASE Study!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, how cute is that. Love how the wings open up to show the sentiment. Thanks for playing along at The Play Date Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty narysowałaś te jeżyki?? Rany boskie, miodzio!! A ta niespodzianka pod skrzydłem biedronki - rewelacja! Dziękuję ci bardzo za udział w naszym specjalnym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Obserwujacy

Najprawdziwszy smak Tunezji....